Monday, November 18, 2013

SEGALANYA BERMULA

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah, Lagi Maha Pengasih.

Assalamualaikum Warahamatullahi Wabarakatuh dan Salam Sejahtera

Alhamdulillah....syukur ke hadrat Allah sebab saya da berjaya jugak buat blog sendiri atas izinNya.
Ye la, sebelum ni hanya follow blog orang lain saja.

Saya sebenarnya tak pandai sangat berblogging. Kalau minum Cool Blog, itu saya sangat 'pandai'. Hehehe.

Ok. Setiap apa yang kita buat mesti ada tujuan, kan? Jadi, tujuan utama saya adalah untuk berkongsi ilmu dengan kawan-kawan semua. Ilmu dunia mahupun akhirat. Harapan saya, semoga kawan-kawan juga sudi berkongsi ilmu dengan saya agar kita sama-sama dapat manfaat.

Di samping itu, blog ini juga sebagai salah satu platform untuk perniagaan kecil-kecilan saya. :) Sekarang kan zaman berniaga online. Jadi, adalah satu kerugian kalau saya tak ambil peluang ini. Mari kita sama-sama jana ekonomi keluarga dan semoga rezeki perniagaan kita mendapat keberkatan. Jangan lupa bersedekah pada yang memerlukan.

Wassalam

FB: Amisa Cantek
010-4328416
Agen Sah DCL Damansara Damai

No comments:

Post a Comment