Saturday, November 30, 2013

TESTIMONI KAMI: NU-CLONZ



Saya dan suami ambil Nu-Clonz selama 10 hari untuk detoxification atau lebih biasa kita sebut sebagai detox.

Tujuan kami detox adalah untuk membersihkan usus dan juga persediaan untuk pengambilan makanan dan minuman kesihatan DCL yang lain.

Alhamdulillah. Kesan-kesan positif yang kami alami:

1)      Mudah membuang air besar terutamanya kepada saya. Buang air besar memang lawas dan buang setiap hari. Tak macam dulu. Saya jenis yang susah nak buang air besar. Kadang-kadang sampai kena jumpa doktor sebab sampai 3 hari tak bole buang air besar. Lawas tapi tidakla sampai ke tahap cirit birit dan tak sempat ke bilik air. Masih boleh bertahan lagi dan sempat sangat ke bilik air.

2)      Tidur lebih nyenyak. Bila usus dah bersih, toksin pun banyak dinyahkan dari badan, maka tidur pun sangatlah selesa dan nyenyak.  Tidur yang cukup membantu kita mendapat rehat yang secukupnya.

3)      Badan terasa lebih ringan. Bila dapat rehat yang cukup, badan pun terasa lebih ringan. Ringan maksudnya, tak rasa malas dan susah nak bangun tidur. Buat kerja pun, rasa bertenaga.

4)      Period lebih selesa. Period saya teratur tapi bermasalah. Setiap bulan, memang rasa rimas kalau datang period. Senggugut satu hal. Satu hal lagi, darah terlalu banyak sampai kena pakai pad double.  Dan kena selalu tukar. Alhamdulillah, lepas pengambilan Nu-Clonz, saya rasa lebih selesa semasa period. Tak senggugut da. Dan paling best, tak perlu da pakai pad banyak-banyak lagi.

Jadi, kalau nak rasa apa yang kami rasa, cepat-cepatla bertindak. Jangan tunggu lama-lama.

FB: Amisa Cantek
Call / SMS / Whats App: 010-4328416
E-mail: amisacantek@gmail.com
Agen Sah DCL Damansara Damai

No comments:

Post a Comment