Sunday, March 16, 2014

E-GENIUS: Supplemen Otak Terbaik

KENALI PERMASALAHAN OTAK



Adakah anda atau anak anda mengalami masalah seperti kebuntuan fikiran, lembap berfikir, pasif, sukar menghafal, emosi terganggu, pelupa, pemalas, tidak kreatif dan selalu stress?

Otak manusia mengandungi 12,000 juta hingga 15,000 juta sel otak (neuron) yang berfungsi. Setiap hari, beribu-ribu sel di dalam tubuh dan otak akan mati. Sel-sel tubuh yang mati akan diganti dengan sel-sel baru, tetapi sel-sel otak (neuron) yang mati tidak akan diganti dengan sel-sel baru.

Daripada kajian, zat Kalium Fosfat dan Magnesium Fosfat bertindak melambatkan kematian sel-sel otak.


SEJARAH

E~Genius adalah makanan berfungsi yang memberi nutrien untuk saraf bagi memulihkan kesegaran otak untuk membangunkan fungsi sel-sel otak.

Berasal dari negara Jerman yang diformulasikan oleh Prof. Dr. Reckeweg. Produk ini telah dijual formulasinya kepada DCL untuk pasaran negara-negara Asia.

KEISTIMEWAAN E~GENIUS 

Berbentuk tablet yang secara asasnya diformulasikan dari susu kambing atau susu unta, glukosa serta gabungan garam tisu.

Tidak mengandungi bahan-bahan memudaratkan tubuh seperti dadah, steroid dan bahan kimia yang memberi kesan negatif jika diambil secara berpanjangan. Ini bermakna ia selamat walaupun diambil secara berlebihan.

Dirumus dari bahan bersih lagi suci mengikut The British Homeopathic Pharmacopoeia dengan menggunakan kaedah triturasi (kaedah pembuatan paling saintifik yang menghasilkan nutrien mudah cerna).

Susu unta/kambing yang digunakan amat berkesan untuk pembinaan tulang, menguatkan otot, meningkatkan fungsi hati dan pembinaan sel-sel darah.

Gabungan garam-garam tisu biokimia triturat Kalsium Fosfat, Kalium Fosfat dan Kalium Fosfat yang terdapat dalam juzuk tetap di dalam kedua-dua produk ini membantu menyuburkan otak (meningkatkan fungsi sel otak) dengan menggalakkan rami saraf aksosomatik dan aksodendritik pada sel neuron otak, meningkatkan sistem imun bagi orang dewasa.

Kaedah penggunaan E~Genius secara hisap atau kunyah memberikan kesan segera kepada organ sasaran. Proses tersebut menyebabkan ia dapat diserap oleh sel-sel saraf bawah lidah dan terus dihantar ke saraf-saraf yang lain.

KEBAIKAN E~GENIUS

♥ Mencerdaskan minda
♥ Menguatkan daya ingatan, menambah daya kreativiti, daya tenaga mental
♥ Mewujudkan ketenangan fikiran dan mengatasi masalah stress
♥ Membantu merawat masalah saraf dan mental (takut, cemas, runsing)
♥ Meningkatkan selera makan dan sistem imunisasi badan.
♥ Mengatasi morning sickness (alahan mengandung)

Harga E-Genius: RM 48.00 (90 tablets)

FB: Amisa Cantek
FB Page: Agen Aktif DCL
SMS/Whats App: 010-4328416

No comments:

Post a Comment